Vesihuoltoexcursio Tallinnaan 27.4.2018

Suomen Vesiyhdistyksen Vesihuoltojaos järjestää 10. toimintavuotensa kunniaksi päiväretken keväiseen Tallinnaan perjantaina 27.4.2018. Päivän aikana vierailemme sekä Tallinnan Vedellä että Viron VVY:llä eli EVEL:llä (Estonian Waterworks Association).

Matkan ohjelma:
klo 7.00 kokoontuminen Helsingin Länsiterminaalissa
klo 7.30 laivalla mahdollisuus ennalta varattuun aamiaisbuffettiin
klo 10.00 Tallinnan satamasta siirrytään ennalta varatulla kuljetuksella Tallinnan Vedelle
klo 10.30-> vierailu Tallinnan Vedellä & EVEL:llä
klo 15.00 halukkaille ennalta varattu päivällinen ravintola Lusikassa (ensimmäisellä laivalla lähtijät eivät ehdi osallistua tähän)
klo 19.00 kokoontuminen Tallinnan satamassa
klo 21.30 paluulaiva Helsingissä

Kustannukset:
Meno-paluu laivamatkat 19 €
Kuljetukset maissa noin 10 €
Aamiaisbuffet 10,50 € (vapaaehtoinen)
Päivällinen 25-32 € (vapaaehtoinen)

SITOVA ILMOITTAUTUMINEN 27.3.2018 MENNESSÄ lomakkeella.

Huom! Osallistujamäärä on rajoitettu, excursiolle mahtuu 30 ensimmäisenä ilmoittautunutta Vesiyhdistyksen jäsentä!

Liity jäseneksi

Laivamatkat maksetaan kuukausi ennen lähtöä, ja tästä syystä ilmoittautuminen on sitova. Laivamatkan ja aamiaisen hintaa ei valitettavasti voida enää palauttaa, mikäli estyy osallistumasta reissuun.

****Tarvittaessa on mahdollista palata aikaisemmalla laivalla****
klo 16.00 ensimmäisellä paluulaivalla lähtevien oltava Tallinnan satamassa
klo 18.30 ensimmäinen paluulaiva Helsingissä