Pohjoinen vesiosaaminen – verkostoitumistapahtuma 12.12.2018 Oulussa

Tule mukaan esittelemään pohjoista vesiosaamista, verkostoitumaan ja oppimaan lisää mahdollisuuksista hyödyntää erityisosaamistasi. Yhteistyöllä kehitämme ratkaisuja puhtaampien vesien puolesta.

Muuttuvat ympäristölliset ja ilmastolliset olosuhteet haastavat perinteisen vesiosaamisen. Uusia ratkaisuja tarvitaan niin kansallisesti kuin kansainvälisestikin, jotta luonnonvarojemme käyttö olisi kestävällä pohjalla. Pohjoinen vesiosaaminen Suomessa ja Oulun seudulla on vahvaa perustuen hyvään koulutukseen, osaamiseen ja uusimpiin teknologisiin ratkaisuihin.

Pohjoinen vesiosaaminen -tapahtuma kokoaa yhteen alan yritykset, asiantuntijat ja opiskelijat verkostoitumaan, kuuntelemaan ja esittelemään vesiosaamisen uusimpia mahdollisuuksia.

Tilaisuus on maksuton ja kaikille avoin. Ilmoittaudu 5.12.2018 mennessä tästä linkistä:

Tilaisuuteen on myös mahdollista saada puheenvuoro ja/tai esittelypaikka yrityksellesi tai instituutiollesi. Varaa puheenvuoro ja esittelypaikkasi ottamalla yhteyttä Tuula Selkälään: tuula.selkala(at)oulu.fi, puh. 050 3027 664. Puheenvuorot täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ohjelma: http://www.oulu.fi/yliopisto/node/55333