XXIX GEOFYSIIKAN PÄIVÄT 21.-22.3.2019, ROVANIEMI

Joka toinen vuosi järjestettävien Geofysiikan Päivien päätarkoitus on välittää tietoa uusista tieteellisistä tutkimustuloksista eri geofysiikan alojen – kiinteän maan, vesikehän, ilmakehän ja lähiavaruuden – tutkijoille ja opiskelijoille. Kokouksen järjestävät Geofysiikan Seura ry:n puolesta Oulun yliopiston avaruusilmaston tutkimusryhmä ja Lapin yliopiston arktinen keskus.

Kokouksen järjestelytoimikunta: Ville Maliniemi (PJ), Lauri Holappa, Toivo Korja, Kalevi Mursula, Sirpa Rasmus ja Toni Veikkolainen.

Tärkeät päivämäärät:

• 31.1.2019 Ilmoittautuminen ja osallistumismaksun maksaminen
  • 28.2.2019 Esitelmien tiivistelmien viimeinen jättöpäivä (max. 4 sivua)

Ilmoittautuminen

• Ilmoittautuminen lähettämällä oheinen lomake tai vastaavat tiedot Ville Maliniemelle (sähköposti- ja perinteinen osoite lomakkeella) ja maksamalla osallistumismaksu (maksutiedot lomakkeella) 31.1.2019 mennessä.
  • Osallistumismaksu sisältää taukokahvit, lounaat sekä kokousillallisen. Osallistujat huolehtivat majoituksestaan itse. Huomaathan erityiset majoitustarjoukset päivien sivustolla!

Ilmoittautumislomake

Registration form

Kokousartikkelit

• Kirjoitusohjeet Word- ja LaTeX-pohjana (https://wiki.oulu.fi/display/GFP2019).
  • Kokousartikkelit lähetetään määräaikaan (28.2.2019) mennessä Toni Veikkolaiselle [toni.veikkolainen@helsinki.fi].

Kokouspaikka:

• Arktikum, Pohjoisranta 4, 96200 Rovaniemi

Yhteyshenkilöt:

• Järjestelytoimikunnan puheenjohtaja: Ville Maliniemi, Oulun yliopisto, Avaruusilmaston tutkimusryhmä, PL 3000, FI-90014 OULUN YLIOPISTO; puhelin: 0505371828; sähköposti: [ville.maliniemi@oulu.fi]
  • Geofysiikan Seuran sihteeri: Toni Veikkolainen, Helsingin yliopisto, Geotieteiden ja maantieteen osasto, PL 68, FI-00014 HELSINGIN YLIOPISTO; puhelin: 0407645113; sähköposti: [toni.veikkolainen@helsinki.fi]

Sivusto: