YWP Afterwork 22.5.2019

YWP Finland kokoontuu 22.5.2019 klo 17 alkaen Satakuntatalon (Lapinrinne 1 A 3, Helsinki) kattoterassilla. Ohjelmassa on alkuun kokous YWP:n tulevista tapahtumista ja toiminnoista. Kuudesta eteenpäin seuraamme liittyy Aalto-yliopistossa järjestettävän kesäkoulun osallistujat (Summer School on Emerging Micropollutants Removal from Wastewater), joiden kanssa on tarkoitus nauttia kattoterassin näkymistä ja grillailla. Tarjolla on grilliherkkuja ja viiniä.

Haluaisitko olla mukana suunnittelemassa ja järjestämässä ohjelmaa kansainvälisiin vesialan konferensseihin? Oletko kiinnostunut sponsoroidusta jäsenyydestä International Water Associationissa? Jos vastasit yhteenkään kysymykseen kyllä tai haluat vaan mukaan grillailemaan ja tutustumaan muihin vesialan nuoriin asiantuntijoihin, niin tule mukaan. Ilmoittaudu täällä viimeistään 20.5. tarjoilujen mitoittamiseksi. Jos ensiksi mainitut aktiviteetit kiinnostaa, mutta et pääse mukaan, niin laita sähköpostia osoitteeseen ywpfinland(a)gmail.com.

In English