Jaostot

Jaostot 2020-

Kaikki Vesiyhdistyksen jäsenet, jotka olette kiinnostuneita lähtemään mukaan jaostojen toimintaan, ottakaa yhteyttä ao. jaoston puheenjohtajaan.

Historiajaosto

Erkki Santala (pj, erkki.santala(a)kolumbus.fi, 040-7493878), Veli Hyvärinen, Pertti Seuna, Kyösti Jumppanen, Pauli Kleemola, Hannu Nilsen, Esko Kuusisto, Heikki Teräsvirta ja Hannele Nyroos.

Jätevesijaosto

Mikko Ojanen (pj, Mikko.Ojanen(a)xyleminc.com, 040-5282421), Kristian Sahlstedt  (siht,, kristian.sahlstedt(a)afry.com)

Talousvesijaosto

Vuorilehto Veli-Pekka (pj, etunimi.sukunimi(a)hsy.fi, 09-15613291), Härkki Heli (siht., heli.harkki(a)hsy.fi), Kilponen Jaana, Aho Mika, Antila Elina, Antola Satu, Arvonen Vesa, Aurola Anne-Mari, Forsberg Miika, Haume Esko, Hänninen Marja-Liisa, Hörman Ari, Jokinen Eeva-Leena, Kalso Seija, Karjala Rauni, Kekki Tomi, Keinänen Jari, Kettunen Riitta, Kivimäki Anna-Liisa, Kolehmainen Reija, Laakso Tuula, Lahti Kirsti, Lehtola Markku, Liikanen Riina, Meriluoto Jukka, Miettinen Ilkka, Nordman Irina, Pajakko Pirkko, Päivärinta Katri, Rapala Jarkko, Vahala Riku, Vesterbacka Pia, Vuoriranta Pertti, Vänskä Leena ja Öhberg Pirkko.

Kaikki, jotka ovat kiinnostuneita jaoksen toiminnasta tai jaokseen liittymisestä, voivat olla yhteydessä jaoksen puheenjohtajaan.

Pohjavesijaosto

Jussi Ahonen (pj, jussi.ahonen(a)gtk.fi, 050-3493143), Jaana Mäki-Torkko (siht., jaana.maki-torkko(a)ramboll.fi), Timo Kinnunen, Jussi Aalto, Merja Autiola, Olli Breilin, Ritva Britschgi, Juhani Gustafsson, Marita Honkasalo, Anna-Liisa Kivimäki, Kirsti Korkka-Niemi, Pertti Lahermo, Jussi Leveinen, Riitta Molarius, Suvi Niini, Taina Nysten, Jarkko Okkonen, Mirjam Orvomaa, Jukka-Pekka Palmu, Timo Ranta-Pere, Jari Rintala, Petri Siiro, Tapani Suomela, Unto Tanttu, Sirkku Tuominen, Eeva Maria Hatva, Sara Kajander, Pirkko Öhberg, Elina Anttonen, Esa Kallio, Maria K Mäkinen ja Helena Valta.

Pohjois-Savon pohjavesijaosto

Jussi Aalto (pj, jussi.aalto(a)ely-keskus.fi, 029-5026776), Anna Sipilä, Tuomo Hatva (1. kunniajäsen), Iikka Kauppinen (2. kunniajäsen), Helena Partanen (3. kunniajäsen), Aarno Särkioja (4. kunniajäsen), Jari Sihvonen, Pekka Moilanen, Anne Petäjä-Ronkainen ja Sari Pyyny (siht.).

Vesihuoltojaosto

Työvaliokunta 2020: Tiia Lampola (pj. tiia.lampola(a)wsp.com), Jenni Raatikainen (siht., jraatika(a)iki.fi), Antti Forsberg, Kimmo Virtanen, Leena-Maija Kimari, Jari Haavisto, Ari Kaunisto, Minna Maasilta, Annina Takala, (Tapio Lankinen), (Meri Sipilä) ja (Maiju Happonen).

Jaosto on avoin kaikille vesihuoltoalasta kiinnostuneille Suomen Vesiyhdistys ry:n jäsenille.

Hydrologian jaosto

Hannu Marttila (pj, hannu.marttila(a)oulu.fi, 040-5395546), Johanna Korhonen, Kersti Haahti, Harri Koivusalo, Timo Huttula, Björn Klöve, Maria Kämäri, Jari Silander, Ville Keskisarja, Ari Jolma, Pertti Ala-Aho, Leo-Juhani Meriö, Pekka Rossi, Riitta Kamula.

Jaosto on avoin kaikille hydrologiasta kiinnostuneille Suomen Vesiyhdistys ry:n jäsenille.

Young Water Professionals jaosto

Annina Takala (pj, takala.annina(a)gmail.com), Tuula Selkälä (vpj), Venla Niva (sihteeri).

Hajavesihuoltojaosto

Johanna Kallio (pj, johanna.kallio(at)iki.fi, puh. 040-5040445)

Hulevesijaosto

Hulevesijaoston työvaliokunta:

Juhani Järveläinen (pj, juhani.jarvelainen(a)lahti.fi, 050-5594083), Maija Taka (siht., maija.taka(a)aalto.fi), Nora Sillanpää (vpj.), Lauri Harilainen, Paula Kuusisto-Hjort, Tero Niemi, Leena Sänkiaho ja Camilla Tuomela. Kuvasta puuttuvat Thomas Banafa ja Valtteri Lankiniemi, Päivi Rissanen ja Pekka Raukola ja Hannes Björninen.

Toivotamme kaikki hulevesistä kiinnostuneet mukaan jaostomme toimintaan!

Limnologian jaosto

Limnologian jaoston työvaliokunnassa toimivat Antton Keto (pj, antton.keto(a)ym.fi), Laura Härkönen (siht., sly.sihteeri(a)gmail.com), Noora Hellén, Helena Jäntti, Petrina Köngäs, Anne Liljendahl ja Kari-Matti Vuori.