Jaostot

Jaostot 2019-

Kaikki Vesiyhdistyksen jäsenet, jotka olette kiinnostuneita lähtemään mukaan jaostojen toimintaan, ottakaa yhteyttä ao. jaoston puheenjohtajaan.

Historiajaosto

Erkki Santala (pj, etunimi.sukunimi(a)kolumbus.fi, 040-7493878), Veli Hyvärinen, Pertti Seuna, Kyösti Jumppanen, Pauli Kleemola, Hannu Nilsen, Esko Kuusisto, Heikki Teräsvirta ja Hannele Nyroos.

Jätevesijaosto

Mikko Ojanen (pj)  etunimi.sukunimi(a)tecaflow.fi, 040-5282421, Kristian Sahlstedt  ( siht) etunimi.sukunimi(a)poyry.com

Talousvesijaosto

Vuorilehto Veli-Pekka (pj, etunimi.sukunimi(a)hsy.fi, 09-15613291), Kilponen Jaana (siht.), Aho Mika, Antila Elina, Antola Satu, Arvonen Vesa, Aurola Anne-Mari, Forsberg Miika, Haume Esko, Hänninen Marja-Liisa, Härkki Heli, Hörman Ari, Jokinen Eeva-Leena, Kalso Seija, Karjala Rauni, Kekki Tomi, Keinänen Jari, Kettunen Riitta, Kivimäki Anna-Liisa, Kolehmainen Reija, Laakso Tuula, Lahti Kirsti, Lehtola Markku, Liikanen Riina, Meriluoto Jukka, Miettinen Ilkka, Nordman Irina, Pajakko Pirkko, Päivärinta Katri, Rapala Jarkko, Vahala Riku, Vesterbacka Pia, Vuoriranta Pertti, Vänskä Leena, Öhberg Pirkko. Kaikki, jotka ovat kiinnostuneita jaoksen toiminnasta tai jaokseen liittymisestä, voivat olla yhteydessä jaoksen puheenjohtajaan.

Pohjavesijaosto

Jussi Ahonen (pj, etunimi.sukunimi(a)gtk.fi, 050-3493143), Timo Kinnunen (siht.), Jussi Aalto, Merja Autiola, Olli Breilin, Ritva Britschgi, Juhani Gustafsson, Marita Honkasalo, Anna-Liisa Kivimäki, Kirsti Korkka-Niemi, Pertti Lahermo, Jussi Leveinen, Riitta Molarius, Suvi Niini, Taina Nysten, Jarkko Okkonen, Mirjam Orvomaa, Jukka-Pekka Palmu, Timo Ranta-Pere, Jari Rintala, Petri Siiro, Tapani Suomela, Unto Tanttu, Sirkku Tuominen, Eeva Maria Hatva, Sara Kajander, Pirkko Öhberg, Elina Anttonen, Esa Kallio, Maria K Mäkinen, Jaana Mäki-Torkko ja Helena Valta.

Pohjois-Savon pohjavesijaosto

Jussi Aalto (pj, etunimi.sukunimi(a)ely-keskus.fi, 029-5026776), Anna Sipilä, Tuomo Hatva (1. kunniajäsen), Iikka Kauppinen (2. kunniajäsen), Helena Partanen (3. kunniajäsen), Aarno Särkioja (4. kunniajäsen), Jari Sihvonen, Pekka Moilanen, Anne Petäjä-Ronkainen ja Sari Pyyny (siht.).

Vesihuoltojaosto

Työvaliokunta 2019: Tiia Lampola (pj. etunimi.sukunimi@wsp.com), Leena-Maija Kimari, Jenni Raatikainen (siht.), Antti Forsberg, Jari Haavisto, Paula Lindell, Annina Takala, Elina Virolainen ja Kimmo Virtanen.

Jaosto on avoin kaikille vesihuoltoalasta kiinnostuneille Suomen Vesiyhdistys ry:n jäsenille.

Hydrologian jaosto

Hannu Marttila (puheenjohtaja, etunimi.sukunimi(a)oulu.fi, 040-5395546), Johanna Korhonen, Kersti Haahti, Harri Koivusalo, Timo Huttula, Björn Klöve, Maria Kämäri, Jari Silander, Ville Keskisarja, Ari Jolma, Pertti Ala-Aho, Leo-Juhani Meriö, Pekka Rossi, Riitta Kamula.

Jaosto on avoin kaikille hydrologiasta kiinnostuneille Suomen Vesiyhdistys ry:n jäsenille.

Young Water Professionals jaosto

Annina Takala (puheenjohtaja, sukunimi.etunimi(a)gmail.com), Aino Ahvo (vpj), Pia Välitalo (sihteeri).

Hajavesihuoltojaosto

Sanna Vienonen (pj, etunimi.sukunimi@hotmail.com, 040-7507841)

Hulevesijaosto

Nora Sillanpää (pj., etunimi.sukunimi@aalto.fi), Maija Taka (siht., etunimi.sukunimi@aalto.fi), Lauri Harilainen, Paula Kuusisto-Hjort, Juhani Järveläinen, Tero Niemi, Leena Sänkiaho ja Camilla Tuomela.
Toivotamme kaikki hulevesistä kiinnostuneet mukaan jaostomme toimintaan!

Limnologian jaosto

Limnologian jaoston työvaliokunnassa toimivat Antton Keto (pj, etunimi.sukunimi@ym.fi), Laura Härkönen (siht., sly.sihteeri(at)gmail.com), Noora Hellén, Helena Jäntti, Petrina Köngäs, Anne Liljendahl sekä Kari-Matti Vuori.