Jäseneksi liittyminen

Vesiyhdistys ry:n johtokunta hyväksyy uudet jäsenet. Jäseneksi voi ilmoittautua oheisella tilauskaavakkeella tai suoraan sihteeri Jari Koskiaholle etunimi.sukunimi@ymparisto.fi

Yhdistyksen vuotuinen henkilöjäsenmaksu on 55e, johon sisältyy Vesitalous-lehti (Ilman Vesitalous-lehteä 40e), yhteisöjäsenmaksu 300e ja opiskelijajäsenmaksu 10e.

Jäsenedut

• Vesiyhdistys ry tiedottaa jäsenilleen alansa kotimaisesta ja kansainvälisestä toiminnasta ja tilaisuuksista.
  • Boreal Environment Research sisältyy jäsenmaksuun. (Vuoden 2001 alusta sähköisessä muodossa)
  • Jäsenet saavat merkittävän alennuksen osallistumismaksuista koulutus- ym. tilaisuuksiin, joissa Vesiyhdistys on järjestäjänä.
  • Yhdistyksen julkaisuja myydään jäsenille edulliseen jäsenhintaan.
  • Vesiyhdistyksen jäsenet saavat alennuksen Vesitalous-, Ympäristö ja Terveys- ja Kunnalliselämä -lehtien tilausmaksuista.
  • Jaostot järjestävät ilmaisia koulutus-, tiedotus- ja keskustelutilaisuuksia.
  • Vuosittain järjestetään ammatillista ohjelmaa sisältävä kesäretki ja muita opintoretkiä.
  • Vesiyhdistyksen kautta on mahdollisuus liittyä alan kansainvälisiin järjestöihin (mm. IWA) ja saada alennuksia järjestöjen julkaisuista ja tilaisuuksien osanottomaksuista.

Liittymislomake

Haluan liittyä Vesiyhdistys ry:n

henkilöjäseneksi

yhteisöjäseneksi