Jäsentietojen päivitys

Suomen Vesiyhdistys on ottanut käyttöön kotimaisen jäsenrekisterin FloMembersin. Uusi jäsenrekisteri parantaa tietoturvaa ja mahdollistaa sen, että jäsenenä voit itse käydä tarkistamassa ja päivittämässä jäsentietosi.

Kaikille Vesiyhdistyksen jäsenille on lähetetty keväällä 2021 sähköpostitse pyyntö aktivoida tili. Sähköposti tulee osoitteesta flomembers(at)floapps.com ja se on saattanut päätyä roskapostikansioon (ks. lisätietoa). Jos et ole saanut aktivointiviestiä, eikä sitä löydy sähköpostisi roskapostikansiosta, olethan yhteydessä vesiyhdistyksen sihteeriin jari.koskiaho(at)syke.fi.

Seuraa viestissä saamiasi ohjeita ja aktivoi tilisi asettamalla uusi salasana. Linkki on voimassa 10 päivää. Jos et ehdi aktivoimaan tiliä 10 päivän sisällä, ota yhteyttä sihteeriin.

Kun olet aktivoinut tilisi, niin jatkossa voit kirjautua jäsenrekisteriin osoitteessa: https://www.flomembers.com/suomen-vesiyhdistys

Kun olet kirjautunut sisään jäsenjärjestelmään, voit:

• päivittää omat yhteystietosi
    • on erityisen tärkeää, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla, sillä sähköposti on yhdistyksen pääasiallinen viestintäkanava
    • jos tilaat Vesitalous-lehden jäsenetuna, niin pidäthän postiosoitteesi ajan tasalla
  • päivittää viestintään ja laskutukseen liittyviä asetuksia
  • ryhmät-välilehdellä päivittää jaosto-valintasi (voit liittyä yhdistyksen jaostoihin tai erota niistä)
  • roolit-välilehdellä voit tarkastella jäsenyyttäsi (ja mahdollista Vesitalous-lehden tilausta)
  • vaihtaa salasanan
  • jättää eronpyynnön yhdistyksestä
  • tarkastella jäsenmaksujasi (vuodesta 2021 eteenpäin)
  • tarkastella tapahtumailmoittautumisiasi (kun ilmoittautuminen on tapahtunut järjestelmän kautta)

Jos haluat tehdä muutoksia jäsenyytesi (esim. päivittää opiskelijajäsenyyden) tai Vesitalous-lehden tilaukseen, otathan yhteyttä sihteeriin.

Vesiyhdistyksen toiminta järjestyy pääasiassa jaostojen kautta. Jaostojen lukumäärä on vuosien varrella kasvanut ja nykyään jaostoja on jo 10 (jätevesi, hajavesihuolto, historia, hulevesi, hydrologia, limnologia, pohjavesi, talousvesi, vesihuolto, Young Water Professionals Finland). Kun päivität jäsentietojasi, niin muistathan myös päivittää kiinnostuksesi jaostoihin. Ne löytyvät jäsenrekisteristä ryhmät-välilehdeltä.

Katso lisätietoa Vesiyhdistyksen tietosuojasta ja jäsenrekisteriä koskevasta rekisteriselosteesta.