Jätevesijaosto

Jätevesijaoston tehtävänä on toimia asiantuntijaverkostona eri tehtävissä toimivien asiantuntijoiden välillä.  Jaoksessa on mukana ihmisiä vesilaitoksista, viranomaisilta, yhdistyksistä, yksityisistä yrityksistä ja oppilaitoksista.   Jaoston aktiivijäsenet  kokoontuvat muutamia kertoja vuodessa suunnittelemaan tulevia tapahtumia ja keskustelemaan ajankohtaisista aiheista.  Järjestämme myös vierailuja mielenkiintoisiin kohteisiin ja noin joka toinen vuosi seminaarin jostakin ajankohtaisesta aiheesta.

Jaoston postituslistalle pääsevät mukaan Vesiyhdistyksen jäsenet lähettämällä sähköpostia jaoston sihteerille tai puheenjohtajalle.

Jaoksen puheenjohtajana toimii tällä hetkellä Mikko Ojanen ja sihteerinä Kristian Sahlstedt.

Jätevesijaoston tapahtumat

Täältä löydä jaoston uudet ja vanhat tapahtumat. Ostikkolinkkien kautta pääset tapahtumasivulle ja tallennettuihin esityksiin.

Resilienssi Jätevesihuollossa

13.12.2023 Viikinmäen jätevedenpuhdistamolla

Ilmastonmuutoksen torjunta jätevesisektorilla

11.11.2021 Säätytalo