YWP Finlandin järjestäytymiskokous 10.9. klo 18-19.30 Helsingissä

Vesiyhdistyksen YWP Finland -jaosto kokoustaa 10.9. klo 18-19.30 Finnish Water Forumin (FWF) toimistolla osoitteessa Eerikinkatu 8, Helsinki. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä. Kokouksessa on tarkoitus muodostaa jaostollemme työvaliokunta ja virallistaa toiminta osana kansainvälisen vesiyhdistyksen IWA:n YWP-toimintaa. Muutenkin kokouksen agenda on kansainvälispainotteinen.

Kokouksessa kuullaan FWF:n Sanni Eerikäiseltä, mitä suunnitelmia Suomella ja muilla pohjoismailla on Kööpenhaminassa ensi vuonna järjestettävän Maailman vesikongressin suhteen.

YWP Finlandia on myös pyydetty ideoimaan ja järjestämään yhdessä tanskalaisten, ruotsalaisten ja norjalaisten kanssa pohjoismaiselle YWP-ständille ohjelmaa.  Suunnitellaan myös tätä ja tulevaa toimintaa muutenkin.

Tervetuloa mukaan suunnittelemaan tulevaa niin kansainvälistä kuin kansallistakin toimintaa. Lisätietoja voi kysellä Anninalta (takala.annina[at]gmail.com). Voit myös huikata osallistumisestasi, jos haluat varmistaa, että kokouksessa on tarjolla riittävästi purtavaa. Jos haluat osallistua etänä, niin laita viestiä.

Ja jos mietit, että mikä ihme se YWP oikein on tai miten se liittyy IWA:an, niin kurkkaa tämä selostus YWP Finlandin blogista.