IWA Digital World Water Congress 24.5.-4.6.2021

Ensimmäisen täysin virtuaalisen IWA World Water Congress -tapahtuman tarkoituksena on tuoda yhteen vesialan toimijat ympäri maailman. Kongressi kattaa koko veden kiertokulun vesivaroista aina jätevesien käsittelyyn ja vesiviisaaseen hyödyntämiseen. Katso lisätietoja kongressista: https://digital.worldwatercongress.org/programme/

Kongressin osallistumismaksu on IWA:n jäsenille 70 euroa ja ei-jäsenille 150 euroa (opiskelijoille vastaavasti 30 euroa ja 70 euroa). Lisäksi IWA tarjoaa Suomen Vesiyhdistykselle osallistumismaksuihin alennuksia. Alennusten suuruus riippuu osallistujamäärästä seuraavasti:

• 10–20 osallistujaa: jokainen saa 30 % alennusta osallistumismaksusta
  • 21–30 osallistujaa: jokainen saa 40 % alennusta osallistumismaksusta
  • 31+ osallistujaa: jokainen saa 50 % alennusta osallistumismaksusta

Jos haluat saada alennuksen osallistumismaksusta, ilmoita kiinnostuksestasi osallistua kongressiin viimeistään 9.5. Anninalle (annina.takala(at)tuni.fi). Kun osallistujien määrä on selvillä, saat henkilökohtaisen alennuskoodin.

Kongressi järjestetään 24.5.–4.6. Ensimmäisellä viikolla ohjelmaa on Suomen aikaa klo 14–20 ja toisella viikolla klo 15–21. Tarkka ohjelma julkaistaan kongressin sivuilla, joten ohjelmasta on helppo valita itseään eniten kiinnostavat esitykset ja keskustelut.

Nyt on mainio tilaisuus päästä osallistumaan kansainväliseen vesikongressiin edullisesti omalta kotisohvalta!