VUOSIKOKOUKSEN PÄÄTÖKSET

Suomen Vesiyhdistys ry:n vuosikokous pidettiin 15.4.2021 Tieteiden talossa (Kirkkokatu 6, Helsinki) sekä Teams-etäyhteydellä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Erkki Santala. Kokouksessa käsiteltiin sääntöjen 11§:ssä mainitut asiat. Yhdistyksen hallituksen puheenjohtajaksi kaudelle 2021–2022 valittiin Annina Takala. Hallituksen jäseninä jatkavat kauden 2021 Jussi Ahonen, Sanni Eerikäinen, Johanna Kallio ja Kristian Sahlstedt. Kaudelle 2021–2022 yhdistyksen hallitukseen valittiin Juhani Järveläinen, Heli Härkki, Anne Liljendahl ja Tiia Lampola. Yhdistyksen vaalitoimikunnassa jatkavat kauden 2021 Veli-Pekka Vuorilehto ja Saijariina Toivikko. Kaudelle 2021–2023 vaalitoimikuntaan valittiin Jari Haavisto.

Vuosikokouksessa käytiin läpi vuoden 2020 toimintakertomus ja toimintasuunnitelma vuodelle 2021.

Vuosikokouksessa olivat koronatilanteen aiheuttamien rajoitusten vuoksi Tieteiden talossa läsnä vain sihteeri ja yhdistyksen pitkäaikainen rahastonhoitaja Pirkkoliisa Meincke (kuvassa).

Jäsenmaksuiksi päätettiin:

• henkilöjäsen 60 euroa (ilman Vesitalous-lehteä 40 euroa)
  • opiskelijajäsen 10 euroa
  • yhteisöjäsen 300 euroa.

Maksut Suomen Vesiyhdistys ry:n tilille FI95 8000 1601 3156 00. Eräpäivä jäsenmaksuilla on 31.5.2021.

Jäsenmaksulaskut lähetetään toukokuun alussa uuden FloMembers-jäsenrekisterin kautta. Käythän aktivoimassa jäsenyytesi, lisätietoa täällä: https://www.vesiyhdistys.fi/2021/04/24/uusi-jasenrekisteri/.