Vesiyhdistyksen jäsenrekisteri

Suomen Vesiyhdistys on ottanut tänä vuonna käyttöön kotimaisen jäsenrekisterin FloMembersin. Uusi jäsenrekisteri parantaa tietoturvaa ja mahdollistaa sen, että jäsenenä voit itse käydä tarkistamassa ja päivittämässä jäsentietosi.

Jatkossa myös Vesiyhdistyksen ja jaostojen viestintä tapahtuu pääasiassa uuden jäsenjärjestelmän kautta eli viestit tulevat osoitteesta flomembers@floapps.com. Viimeisin jäsentiedote on lähetetty 23.11.

Valitettavasti viestit ovat päätyneet joillakin jäsenillä roskapostiin. Ohjeita roskapostisuodattimen asetusten päivittämiseen löytyy FloMembersin sivuilta. Jos asetusten muutoksesta huolimatta viestit päätyvät roskapostiin, olethan ystävällisesti yhteydessä Vesiyhdistyksen sihteeriin (jari.koskiaho@syke.fi).

Jotta jäsen pystyy itse päivittämään jäsentietojaan, pitää jäsentili aktivoida. Kun olet aktivoinut tilisi, jäsenjärjestelmässä voit

• päivittää omat yhteystietosi
    • on erityisen tärkeää, että sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla, sillä sähköposti on yhdistyksen pääasiallinen viestintäkanava
  • päivittää viestintään ja laskutukseen liittyviä asetuksia
  • ryhmät-välilehdellä päivittää jaosto-valintasi (voit liittyä yhdistyksen jaostoihin tai erota niistä)
  • roolit-välilehdellä voit tarkastella jäsenyyttäsi (ja mahdollista Vesitalous-lehden tilausta)
  • vaihtaa salasanan
  • jättää eronpyynnön yhdistyksestä
  • tarkastella jäsenmaksujasi (vuodesta 2021 eteenpäin)
  • tarkastella tapahtumailmoittautumisiasi (kun ilmoittautuminen on tapahtunut järjestelmän kautta)

Erityisesti kannattaa yhteystietojen lisäksi päivittää tiedot jaostoista, joiden toiminnassa haluaa olla mukana. Vesiyhdistyksen toiminta tapahtuu kuitenkin pääasiassa jaostojen kautta.