Hajavesihuoltojaoston kesäretki 26.-27.8.

otsikkokuva, 222 kb jpg

Lähde mukaan mielenkiintoiselle kesäretkelle hajavesihuollon pariin saaristoon! Suomen Vesiyhdistyksen Hajavesihuoltojaosto järjestää retken Saaristokeskus Korpoströmiin 26.-27.8.2022. Ensimmäisen päivän ohjelmassa on kiinnostavia alustuksia ja keskustelua haja-asutusalueen ja erityisesti saariston vesihuollosta. Toisena päivänä tutustumme paikalliseen jätevedenpuhdistamoon sekä retkeilemme vesibussilla saaristomeren kansallispuistossa. Lisäksi tietenkin nautimme kesästä ja rennosta yhdessä olosta. Varustaudu vaihteleviin sääolosuhteisiin!

Retki on omakustanteinen: oma tai kimppakyyti Saaristokeskus Korpoströmiin, ruoat ja majoittuminen yhden tai kahden hengen huoneissa. Tarkemmat hinnat löytyvät ohjelman yhteydestä.

Sitovat ilmoittautumiset 10.8.2022 mennessä Vuokko Laukalle: vuokko.laukka(at)gmail.com

Ilmoittaudu nopeasti, sillä majoitustilaa Korpoströmissä on rajoitetusti!

Kerro ilmoittautuessasi:

• osallistutko yhden vai molempien päivien ohjelmaan
  • majoitutko yhden vai kahden hengen huoneessa ja onko toivetta huonekaverista
  • osallistuuko lounaaseen ja/tai päivälliseen
  • ruoka-aine allergiat tai erityisruokavaliot

Korppoossa on myös muita majoituspalveluita, jos haluat lähteä saaristoon, vaikka perheen kera:  https://www.visitkorppoo.com/majoitus

Retki on tarkoitettu kaikille Suomen vesiyhdistyksen jäsenille.

Retken ohjelma (pdf)