Yhdistyksen jäsenille tarjous – uutuusteos ”Vesihuollon myytit”

Vastapaino on julkaissut tietoteoksen Vesihuollon myytit (kirjoittajina Tapio Katko, Petri Juuti, Riikka Juuti). Teosta on nyt saatavilla Vesiyhdistyksen jäsenille 20 euron alehintaan (ovh. 26,90 e) Vastapainon verkkokaupasta: https://vastapaino.fi/sivu/tuote/vesihuollon-myytit/4048070..

Alennuksen saa käyttämällä ostoskorissa koodia VESIYHDISTYS. Tarjous on voimassa 24.12.2022 saakka. Tilaukseen lisätään postikulut.

Teos esittää 24 myyttiä suomalaisen vesihuollon tilasta. Se nojaa vankasti tutkittuun tietoon ja pyrkii avaamaan niitä vesihuoltoon liittyviä kysymyksiä, jotka usein askarruttavat kansalaisia. Samalla teos pohtii, kuinka suomalaista vesihuoltoa voisi kehittää kestävämmäksi. Teoksesta on ilmestynyt ensimmäisiä, myönteisiä arvioita (Kanava 4/22 ja Vesitalous 4/22).

Teos on esillä Helsingin kirjamessuilla, jossa tekijää/-jöitä haastatellaan perjantaina 28.10 klo 12.30 Tiede-lavalla.