Jaostot 2016-

Kaikki Vesiyhdistyksen jäsenet, jotka olette kiinnostuneita lähtemään mukaan jaostojen toimintaan, ottakaa yhteyttä ao. jaoston puheenjohtajaan.

Historiajaosto

Erkki Santala (puheenjohtaja, etunimi.sukunimi(a)kolumbus.fi, 040-7493878), Pirkko Valpasvuo-Jaatinen, Veli Hyvärinen, Pertti Seuna, Kyösti Jumppanen, Pauli Kleemola, Hannu Nilsen, Esko Kuusisto, Heikki Teräsvirta ja Hannele Nyroos.

Jätevesijaosto

Rauni Karjala (pj, etunimi.sukunimi(a)ramboll.fi, 0400-599561), Saijariina Toivikko, Risto Saarinen, Esko Meloni, Ari Niemelä, Meeri Palosaari, Matti Valve, Ari Kangas, Tommi Fred, Riikka Vilpas, Eija Lehtinen, Pauli Hyvärinen, Jari Männynsalo, Ossi Jokinen, Tommi Naski, Rauni Karjala, Mari Heinonen, Kalle Kiisto ja Kristian Sahlstedt (siht.).

Vesistö- ja kalatalousjaosto

Ari Mäkelä (pj, etunimi.sukunimi(a)ymparisto.fi, 040-7336175), Ilona Bärlund, Tom Frisk, Juhani Kettunen, Jukka Muotka, Heikki Lehtinen, Raija Aaltonen, Seppo Huuskonen, Heikki Penttinen ja Kai Westman.

Vedenlaatujaosto

Veli-Pekka Vuorilehto (pj.), Jaana Kilponen (siht.), Anne-Mari Aurola, Ari Hörman, Eeva-Leena Jokinen, Elina Antila, Esko Haume, Heli Härkki, Ilkka Miettinen, Irina Nordman, Jari Keinänen, Jarkko Rapala, Jukka Meriluoto, Kirsti Lahti, Leena Vänskä, Marja-Liisa Hänninen, Markku Lehtola, Miika Forsberg, Mika Aho, Pertti Vuoriranta, Pirkko Pajakko, Pirkko Öhberg, Rauni Karjala, Reija Kolehmainen, Riina Liikanen, Riku Vahala, Seija Kalso, Tomi Kekki, Tuula Laakso, Vesa Arvonen. Kaikki jotka ovat kiinnostuneita jaoksen toiminnasta tai jaokseen liittymisestä, voivat olla yhteydessä jaoksen puheenjohtajaan.

Pohjavesijaosto

Pirkko Öhberg (pj, etunimi.sukunimi(a)poyry.com, 040-7684478), Timo Kinnunen (siht.), Jussi Aalto, Merja Autiola, Olli Breilin, Ritva Britschgi, Juhani Gustafsson, Marita Honkasalo, Anna-Liisa Kivimäki, Kirsti Korkka-Niemi, Pertti Lahermo, Jussi Leveinen, Riitta Molarius, Suvi Niini, Taina Nysten, Jarkko Okkonen, Mirjam Orvomaa, Jukka-Pekka Palmu, Timo Ranta-Pere, Jari Rintala, Petri Siiro, Tapani Suomela, Unto Tanttu, Sirkku Tuominen, Eeva Maria Hatva, Sara Kajander, Jussi Ahonen, Elina Anttonen, Esa Kallio, Maria K Mäkinen, Jaana Mäki-Torkko ja Helena Valta.

Pohjois-Savon pohjavesijaosto

Jussi Aalto (pj, etunimi.sukunimi(a)ely-keskus.fi, 029-5026776), Anna Sipilä (siht.), Tuomo Hatva (1. kunniajäsen), Iikka Kauppinen (2. kunniajäsen), Helena Partanen (3. kunniajäsen), Aarno Särkioja (4. kunniajäsen), Helena Valta, Arto Karoluoto, Ahti Halonen, Jari Sihvonen, Pekka Moilanen, Anne Petäjä-Ronkainen, Jari Hyvärinen, Olli Jääskeläinen, Marja Stjerna, Kirsi Tähti ja Sari Pyyny (ent. Juntunen).

Vesihuoltojaosto

Kia Aksela (pj, etunimi.sukunimi(a)wspgroup.fi, 044-7555788), Ari Kaunisto (vpj), Jere Nieminen (siht.), etunimi.sukunimi(a)ulefos.fi. Jaosto on avoin kaikille vesihuoltoalasta kiinnostuneille Suomen Vesiyhdistys ry:n jäsenille.

Hydrologian jaosto

Hannu Marttila (puheenjohtaja, etunimi.sukunimi(a)oulu.fi, 040-5395546.

Young Water Professionals jaosto

Annina Takala (puheenjohtaja, etunimi.sukunimi(a)tut.fi, Pia Välitalo (sihteeri).