Young Water Professionals jaosto

Young Water Professionals Finland (YWP Finland) on verkosto kaikille nuorille vesialan asiantuntijoille ja opiskelijoille eri puolilla Suomea. YWP Finland toimii Vesiyhdistyksen jaostona sekä osana Kansainvälisen Vesiyhdistyksen (IWA) YWP toimintaa. Verkoston tavoitteena on tuoda yhteen vesialan osaajia kaikilta eri sektoreilta luonnontieteistä yhteiskunta- ja insinööritieteisiin, sekä tarjota mahdollisuuksia nuorten verkostoitumiselle alan konkareiden ja työnantajien kanssa. YWP Finland järjestää seminaareja, työpajoja, retkiä ja muita tapahtumia, joissa vesialan asiantuntijat pääsevät verkostoitumaan ja keskustelemaan ajankohtaisista kysymyksistä. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita osallistumaan jaoston toimintaan. Lisätietoa löytyy YWP:n Facebook- (https://www.facebook.com/groups/YWPFinland) ja LinkedIn-ryhmistä (https://www.linkedin.com/groups/8494868) tai ottamalla yhteyttä sähköpostitse (annina.takala(a)tut.fi, pia.valitalo(a)ymparisto.fi).