Jäsenyys

Voit liittyä jäseneksi Suomen Vesiyhdistykseen täyttämällä jäsenlomakkeen. Yhdistyksen hallitus käsittelee jäsenhakemukset seuraavassa kokouksessaan. (Jäsentietojen päivittäminen)

Yhdistyksen vuotuinen henkilöjäsenmaksu on 60 euroa, johon sisältyy Vesitalous-lehden digitaalinen näköisversio, joka on luettavissa Lehtiluukun kautta. Ilman Vesitalous-lehteä henkilöjäsenmaksu on 40 euroa. Halutessasi tilata Vesitalous-lehden, valitse jäsenlomakkeella sekä Jäsen (Maksu: 40 e) ja Vesitalous-lehden tilaus (Maksu: 20 e).

35 euron lisämaksulla on mahdollista tilata paperinen Vesitalous-lehti kotiin kannettuna. Valitse tällöin jäsenlomakkeella sekä Jäsen (Maksu: 40 e) ja Vesitalous-lehden tilaus (paperi) (Maksu: 55 e).

Yhteisöjäsenmaksu on 300 euroa.

Opiskelijajäsenmaksu on 10 euroa sisältäen digitaalisen Vesitalous-lehden. Jos haluat Vesitalous-lehden, valitse jäsenlomakkeella sekä Opiskelijajäsen (maksu: 0 e) että Vesitalous-lehden tilaus (opiskelijäsen).

Vesiyhdistyksen toiminta järjestyy pääasiassa jaostojen kautta. Liittymällä jäseneksi, voit ilmaista kiinnostuksesi olla mukana jaostojen toiminnassa. Suomen Vesiyhdistys ry:n jaostoja ovat

• jätevesijaosto
  • hajavesihuoltojaosto
  • historiajaosto
  • hulevesijaosto
  • hydrologian jaosto
  • limnologiaan jaosto
  • pohjavesijaosto
  • talousvesijaosto
  • vesihuoltojaosto
  • Young Water Professionals Finland -jaosto

Jäsenedut

• Vesiyhdistys ry tiedottaa jäsenilleen alansa kotimaisesta ja kansainvälisestä toiminnasta ja tilaisuuksista.
  • Verkostoituminen alan asiantuntijoiden kanssa.
  • Jäsenet saavat merkittävän alennuksen osallistumismaksuista koulutus- ym. tilaisuuksiin, joissa Vesiyhdistys on järjestäjänä.
  • Jäsenet saavat osallistua maksutta Maailman vesipäivän seminaariin.
  • Yhdistyksen julkaisuja myydään jäsenille edulliseen jäsenhintaan.
  • Vesiyhdistyksen jäsenet saavat alennuksen Vesitalous- ja Ympäristö ja Terveys -lehtien tilausmaksuista. Ympäristö- ja terveys -lehden tilauksesta jäsenet saavat 50 % alennusta.
  • Jaostojen toiminta: jaostot järjestävät koulutus-, tiedotus- ja keskustelutilaisuuksia.
  • Ammatillista ohjelmaa sisältävät opintoretket.

Lisätietoja jäsenyydestä ja jäseneduista: yhdistyksen sihteeri Jari Koskiaho (etunimi.sukunimi(a)syke.fi).

Katso lisätietoa Vesiyhdistyksen tietosuojasta ja jäsenrekisteriä koskevasta rekisteriselosteesta.