Vesihuolto 2020 -päivät toteutetaan webinaarina 4.-5.11.2020

Vesihuoltopäivien esiintyjät ja puheenjohtajat ovat vesihuoltoalan keskeisiä osaajia ja asiantuntijoita. Osallistu, niin kuulet mikä juuri nyt on alan ’kuuma peruna’, mikä puhututtaa ja minkälaisia eri tulokulmia on päivän polttaviin aiheisiin.

Virtuaalisessa tapahtumassa on kaksi rinnakkain etenevää ohjelmaa, yli 70 esitystä! Webinaarin osallistujien onkin mahdollista katsoa tallennetta luennoista maanantaihin 9.11.2020 asti.

Avajaisten lisäksi ohjelmassa ovat mm. seuraavat sessiot:

• talousvesi,
  • verkostot I ja II ja III,
  • hallinto,
  • jäteveden käsittelyn hiilijalanjälki,
  • haitta-aineet jätevesissä,
  • digitalisaatio,
  • varautuminen,
  • omaisuudenhallinta,
  • PCR-tekniikat ja talousveden mikrobiologinen laatu,
  • lietteet ja ravinteiden talteenotto,
  • jäteveden laatu ja käsittely,
  • vaihtoehtoja kemialliselle jätevedenkäsittelylle,
  • hulevedet,
  • ja sessio nimeltään vesihuollon haasteita.

Tutustu ohjelmaan tästä linkistä: https://www.vvy.fi/koulutukset-ja-tapahtumat/vesihuoltopaivat/

Webinaarissa on oiva mahdollisuus vuorovaikutteiseen chat-keskusteluun ja kommentointiin.  Chat-keskusteluun onkin usein matalampi kynnys osallistua kuin puheenvuoron pyytämiseen isossa luentosalissa. Ilmoittaudu mukaan, webinaarissa on jo yli 200 osallistujaa!

Kutsu luennoimaan Vesihuolto 2021 -päiville

Etsimme Vesihuolto 2021 -päiville ajankohtaisia aiheita. Ilmoita halukkuutesi esityksen pitämiseen viimeistään 9.11.2020. Valtakunnalliset Vesihuolto 2021 -päivät järjestetään Yhdyskuntatekniikka 2021 -näyttelyn yhteydessä Turun Messukeskuksessa 19.-20.5.2021. Lisätietoja kotisivuillamme https://www.vvy.fi/ajankohtaista/uutiset/tee-esitysehdotus-vesihuolto-2021-paiville/