Maailman vesipäivän seminaarin materiaalit

Maailman vesipäivän seminaarin yleisöä Säätytalossa 22.3.2022 (Kuva: Erkki Santala)

Maailman vesipäivän seminaaria vietettiin 22.3.2022 taas parin vuoden tauon jälkeen Säätytalon juhlavissa puitteissa. Seminaarin ja päivän teemana oli ”Pohjavesi, näkymätön näkyväksi”. Päivän ohjelman oli koonnut Pohjavesijaosto.

Päivän esitysten materiaalit ovat ladattavissa täältä ja tallenne tilaisuudesta lisätään Vesiyhdistyksen Youtube-tilille.

Paneelikeskustelua veti Risto Saarinen (vasemmalla) ja keskutelemassa vedenhankinnan tarpeista tulevaisuudessa ovat vasemmalta oikealle Timo Kinnunen (Uudenmaan ELY-keskus), Veli-Pekka Vuorilehti (Helsingin seudun ympäristöpalvelut HSY), Arto Paananen (Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirasto) ja Riikka Juuti (Tampereen yliopisto). Kuva: Erkki Santala.
Iltatilaisuudessa jaettiin Suomen Vesiyhdistyksen vuoden 2022 -tunnustukset. Kirjallisuuspalkinto myönnettiin Timo Maasillalle ja Vesitalous-lehdelle. (Kuva: Erkki Santala)
Iltatilaisuudessa esiintyi Re-searchers (Kuva: Erkki Santala)